RETUR AV VARER

HVORDAN RETURNERE VARER

Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt når du bestiller hos oss så om du ønsker å returnere et produkt er vårt mål å behandle din retur så raskt og effektivt som mulig.
For dine kjøp gjelder en angrerett på 14 dager. Og ønsker du å bytte, levere tilbake eller reklamere en vare kan du enkelt gjøre dette ved å få et returnummer fra kundeservice.

En retur forutsetter at varen er i original innpakning, ikke forsøkt montert og i samme stand som da du mottok den.

Dersom du har bestilt feil og vil bytte et produkt så må du dekke returfrakten selv - ref. kjøpsloven.
Om det er vi som har sendt deg feil vare så sender vi deg pakkelapp for å returnere pakken og vi dekker da returfrakten.

NB! Viktig at varen er i originalinnpakning og ikke forsøkt montert. Bestillingsvarer tas normalt ikke i retur.

Under viser vi gangen i hvordan det fungerer.

1. Du kontakter kundeservice på info@reservedel.no og gir beskjed at du ønsker å returnere. Om det blir godkjent får du et returnummer.

2. Sammen med varen legger du ved pakkseddel og merker tydelig med returnummer.

3. Når vi mottar delen i retur krediterer vi delen og/eller overfører penger til kontoen din (dette tar ca. 1 til 2 uker).

Retur adresse:

Reservedel AS
Industriveien 20A
2020 Skedsmokorset
Merk med "returnummer"

REFUSJON

Når du har sendt en vare i retur som skal refunderes, så vil den bli registrert inn inn i vårt system når den er mottatt på vårt lager. Klarna vil da få beskjed om at den er returnert, og du mottar en bekreftelsesmail. Klarna refunderer beløpet tilbake til din konto.  Det tar normalt 10-14 dager før pengene er på konto.

Om du har valgt faktura, og ordrebeløpet enda ikke er innbetalt, så vil fakturaen bli kreditert.  

© 2021 Reservedel AS. All rights reserved.